Ekecsi Szociális Otthon

Üdvözöljük jelenleg fejlesztés alatt álló honlapunkon. Köszönjük, hogy ide látogatott és figyelemmel kíséri az otthon történéseit. Folyamatosan friss információkat töltünk fel az oldalra.

Amennyiben információra van szüksége kérem keressen fel bennünket elérhetőségeink egyikén.

Szavazás

Tetszik Önnek a honlap?

Igen (23)
82%

Nem, még szükséges fejleszteni (5)
18%

Összes szavazat: 28

Galéria

Friss

Nyári kézműves tábor

2017.06.07 09:05
  Mint minden évben, idén is részt vettünk a nyári foglalkoztató táborban, egészen pontosan 3 napon keresztül alkottunk ott lakóinkkal.                 Az 1. napon mi, lányok babákat készítettünk textilből,...

Majális Légen

2017.05.19 08:11
A Légi szociális otthon lakói  „ Májfa alatti vigadalom” –  ra hívtak bennünket. Az eseményre egy verőfényes meleg napon május 19-én került sor. A medvei és az izsapi intézetek lakóival és kísérőikkel közösen egy autóbusszal utazott a mi nyolc lakónk és két kísérőjük A kedves fogadtatás...

Föld Napja

2017.05.15 12:28
A Föld napja Hagyományosan idén is megrendezésre került a " Föld napjáról" való megemlékezés az Ekecsi Egyesített Iskolában, ahová az intézet lakói is meghívást kaptak. A rendezvényen öt lakó vett rész egy ergoterapeuta kíséretében. Az AS program gazdag volt. A lakók gyakorolhatták a szelektív...

Asztalitenisz verseny Zsirán

2017.04.04 10:14
Zsirai asztalitenisz találkozó – 2017. április 4.                 2017. április 4-én részt vettünk a XIII. Asztalitenisz találkozón a Zsirai Fogyatékosok Otthonában. Lakóink többféle csoportbeosztásban...

Az otthon karácsonyi műsora

2016.12.15 14:46
Beszámoló a karácsonyi műsorról !   2016 december 15. Biztosan emlékezetes nap lesz községünk lakói és vendégeink számára. Ezen a napon zajlott ugyanis az ekecsi szociális otthon valamint meghívott vendégeink kultúrműsora. A művelődési ház már a kezdéskor zsúfolásig megtelt szülőkkel,...

Légi Katalin-bál

2016.11.22 15:00
A légi intézet mint minden évben idén is megrendezte a Katalin bált. Lakóink nagy izgalommal várták, hogy eleget tegyenek a meghívásnak. Ebéd után nyolc lakó izgatottan elegáns ruhában várt az indulásra. Légen már vártak bennünket. Elfoglaltuk helyünket a kultúrházban, ahol rövid kultúrműsor után a...

Kirándulás Lignano-ban

2016.09.14 10:07
Intézetünk pár napos kirándulást szervezett lakóink részére az olaszországi Lignanoba. Nyolc lakó két vezetővel várakozással telve indult el az éjszakai utazásra. A reggeli  megérkezés után elhelyezkedtünk a szálláson és irány a tengerpart. A parton napoztunk, megebédeltünk és megmártóztunk a...

Liptószentivánon a Wilson alapítvány jóvoltából

2016.08.21 08:39
2016 augusztus 14-től 21-ig Bereznai Lacival részt vettünk egy kiránduláson, melyet a Williams Szindróma Társaság szervezett. A festői szépségű Liptószentiván közelében levő Avena Relax hotelben szálltunk meg. Az összejövetel célja az volt, hogy a Williams szindrómás gyerekek, fiatalok és...

Csehországi focitábor

2016.07.04 12:13
2016 júliusának első három napja 5 lakónk számára a foci jegyében telt. Elsején indultunk útnak a csehországi Kamenice nad Lipou-ba, idén ugyanis itt került megrendezésre a már hagyományossá vált nemzetközi focitábor cseh, szlovák, magyar, osztrák, német és román csapatok...

Helios Spes

2016.05.21 11:11
2016. május 21-én az ekecsi foglalkoztató házunkba látogatott a Helios Spes polgári társaság. Tudni kell róluk, hogy szervezetüket négyen alapították Köbölkúton. A jelszavuk: segíteni! Az idegen kifejezés a nevükben azt jelenti – reménysugár. Kíváncsian és nagy szeretettel vártuk...