Kirándulás Lignano-ban

Intézetünk pár napos kirándulást szervezett lakóink részére az olaszországi Lignanoba. Nyolc lakó két vezetővel várakozással telve indult el az éjszakai utazásra. A reggeli  megérkezés után elhelyezkedtünk a szálláson és irány a tengerpart. A parton napoztunk, megebédeltünk és megmártóztunk a tengerben. Estére tértünk vissza a szállásra.

Naponta sétáltunk, felfedeztük a környéket,gyönyörködtünk a tájban. Megkóstoltuk a finom olasz fagylaltot, pizzát. Egy egész napot töltöttünk a helyi állatkertben, a nap fénypontja az esti fürdőzés volt. A lakók nagyon jól érezték magukat a helyi vidámparkban, autóztak, csónakáztak. Meglátogattuk a katolikus templomot, részt vettünk  a misén.

A szállás jó volt, a személyzet figyelmes, előzékeny, igyekeztek kellemessé tenni  az ottlétünket. Bár ott-tartózkodásunk alatt sokat esett az eső,  igyekeztünk  minden napot  újabb és újabb élményekkel gazdagítani a lakóinkat.

A kirándulás napjai hamar elszaladtak, élményekkel gazdagon tértünk haza.