Tatai kirándulás

2018. szeptember 24-től a tatai Mónika panzió vendégei voltunk. Ebéd után indultunk el 7 lakóval. Az út nagyon jó hangulatban telt. Délután 4 óra körül megérkeztünk a panzióhoz, ahol nagy szeretettel fogadtak bennünket. Elfoglaltunk a szobáinkat, kicsit megpihentünk és az ebédlőben már terített asztal várt ránk. Vacsora után elmentünk egy rövid sétára, így megcsodálhattuk a kivilágított tópartot is. Másnap reggeli után – a szokatlanul hideg időjárás ellenére – több órás sétát tettünk az Öreg-tó körül. Megnéztük a várat, sétáltunk a parkban, gyönyörködtünk az őszi tájban. Vacsora után egy régi kedves ismerős is csatlakozott hozzánk. A szerdai napot is aktívan töltöttük, de már sokkal kellemesebb időben. Délután felültünk a kisvonatra, és megnéztük a hangulatos kis város nevezetességeit. Vendéglátóink estére egy grill partival leptek meg minket. Csütörtökön reggel verőfényes napsütésre ébredtünk, ezért a hazaindulás előtt még elsétáltunk az Angolparkba. A séta után megebédeltünk és hosszas búcsúzkodás után elindultunk haza.
Köszönjük szépen a panzió tulajdonosainak a szívélyes vendéglátást, a figyelmességet és nem utolsó sorban a jó hangulatú, vacsora utáni beszélgetéseket.